30 sierpnia 2015

Wpadnij!



Jeżeli komuś chociaż troszeczkę mnie lub mojego pisania brakuje - nieśmiało zapraszam na Facebooka, konkretnie na

[fanpage KLUBU CEROMANIACZEK]

gdzie ostatnimi czasy zdarza mi się odrobinę pojawiać.

I nie obrażę się, a wręcz przeciwnie - będzie mi miło, jeżeli będziecie się tam czasem pojawiały i jeżeli będę miała z kim wymieniać informacje :)




A jeżeli chodzi o coś więcej, myślę o przywróceniu do życia samej idei Klubu. Na ten moment pomysł zakłada usunięcie tego bloga, ale! Z zachowaniem najlepszych, najciekawszych, najbardziej wartościowych postów i wrzucanie od czasu do czasu czegoś odpowiadającego im, w mojej opinii oczywiście, poziomem.

56 komentarzy:

  1. Stop! Nie likwiduj bloga! Nigdy nie wiesz kto zechce wrócić do dawnych treści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że nie powinnaś likwidować bloga nawet jeśli nie zamierzasz go dalej prowadzić. Jest tu dużo informacji, które niejednej dziewczynie mogą się przydać. Pomyśl o tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, myślałam i zdaję sobie sprawę między innymi z chęci powrotu niektórych ludzi do niektórych postów (sama miałam za złe blogerkom kasowanie blogów) i nie jest to pochopna decyzja ani żadne moje widzimisię, ma pewne podstawy, z powodu których właśnie nie chciałabym, aby akurat ten blog nadal istniał. Rozważę, rozważę jeszcze raz zrobienie tu na przykład tylko porządków, ale mimo wszystko moje wątpliwości nie są zbyt wielkie.
    Jeżeli zależy Wam na dokładniejszym wyjaśnieniu, możecie napisać do mnie na Facebooku lub wysłać email, zwracam uwagę, że te treści, które ja uznam za istotne zostaną z czasem przeniesione lub gdzieś zachowane, a ze względu na fakt kojarzenia mnie z blogiem, jego długotrwałego istnienia etc. sama też pewnie lekko na tym stracę. A może wręcz przeciwnie?
    Mimo wszystko, bardzo dziękuję za opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee, dlaczego? Zaglądałam tu cały czas z nadzieją na Twój powrót... Szkoda, naprawde szkoda, bo bardzo lubiłam czytać Twoje posty, a seria miesięcznik była moim ulubieńcemi! Szkoda, że tak krótko ta seria trwała. :( Jest mi teraz przez Ciebie smutno, o! Niemniej jednak Szanuję Twoją decyzję i życzę powodzenia. Pogrążona w smutku Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Popiera, nie likwiduj to kawałek dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie likwiduj bloga. Nie likwiduj 3 lat dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mozesz puzniej wykorzystać to co napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. www.worldbeautym.blogspot.com Zapraszam Wszystkich do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie widzę, że blog nie jest usunięty. Mam nadzieję, że jednak zdecydujesz się na pozostawienie go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanpage mam dawno w polubionych :) Fajnie jest wrócić do starych postów na blogu, obyś jeszcze jakieś dodała :)
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkich którzy tu jeszcze sentymentalnie zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda by było usuwać tak wartościową treść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak pisały inne dziewczyny - warto to zostawić może chęci wrócą, albo zmieni się Twoja sytuacja i przeświadczenie o konieczności usunięcia? Zawsze możesz blog zawiesić, zamknąc, ale usuwanie... to na prawdę sama ostateczność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Good afternoon, sorry we disturb your comfort hopefully with this news will give the inspiration that is ideal and also brilliant in helping meningkan health public

    obat salep lecet di selangkangan
    cara menghilangkan bekas luka bakar menghitam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio głośno o tych kosmetykach i często je widać w drogeriach :) Przydałaby się jakaś szersza opinia o nich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w poszukiwaniu nowych inspiracji dotyczących makijażu czy tez poprawy urody trafiłam na www.cosmed24.pl, gdzie znajduje się bardzo wiele produktow oraz jasnych opisów. Serdecznie polecam wszystkim zainteresowanym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż makijażem, używam teraz dużo delikatniejszego niz kilka lat temu, mleczko pszczele jest teraz moim głównym sposobem na poprawę wyglądu cery.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma co usuwać bloga, juz bez przesady, ja swojego po 5 latach odkopałam więc kto chce to zapraszam :D wino stawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli interesuje cię temat zdrowia, to warto również zajrzeć na stronę https://remedios-para-la-celulitis.xyz/ Mam nadzieję, że znajdziesz tam też ciekawe informacje dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog z wieloma cennymi wskazówkami. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od dawna obserwujemy! Oby więcej ciekawostek, będziemy częściej wpadać :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaaak, brakowało mi twoich komentarzy w temacie przedłużania i zagęszczania włosów. Dużo blogów czytam, ale wydaje mi się, że ty zagęszczałaś je kreatyną.

    OdpowiedzUsuń
  23. Taaaak, brakowało mi twoich komentarzy w temacie przedłużania i zagęszczania włosów. Dużo blogów czytam, ale wydaje mi się, że ty zagęszczałaś je kreatyną.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prowadzisz gabinet kosmetyczny, jeśli masz mało miejsca to powinnaś zdecydować się na sprzęt którym wykonasz dużą ilość zabiegów a zajmie stosunkowo mniej miejsca. Na stronie jest oferta https://medikapoland.pl/pl/13-akcesoria-medika to sklep z artykułami niezbędnymi do prowadzenie gabinetu. Dużo urządzeń dzięki którym można wyknywać zabiegi. Ja zaopatruje się tam w barwniki, igły do zabiegów makijaży pernamentych. Są świetnej jakości. Polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń

Uprasza się o przeczytanie tekstu przed zostawieniem komentarza oraz niezawieranie w nim zaproszenia, ani linku do własnego bloga, o ile nie ma po temu wyraźnego powodu {na przykład uwagi w treści posta}.