5 października 2012

No to zaczynamy!


Od dłuższego czasu przeglądam w internecie różne blogi urodowe i całkiem niedawno naszła mnie taka myśl - a może ja też dołączę do grona blogerek? Co prawda jestem niesystematyczna i megaleniwa, a moim idolem jest kot Garfield, ale blog powstał. Zdecydowałam się na założenie go w ten wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju dzień. Otóż... dzisiaj dostałam swoją pierwszą paczkę z ZSK! Oczywiście we wstępie powinnam jeszcze napisać o moich celach, sensie tego całego pisania i marzeniu o podzielenia się ze wszystkimi internautami a już internautkami w szczególności całą moją wiedzą ale - kogo to obchodzi? Przecież i tak nikt nie czyta wstępów, nie? A przynajmniej ja nie czytam, patrz: drugie zdanie ;) No więc (wiem, wiem, nie wolno zaczynać zdania od "no więc") przejdźmy do rzeczy, pochwalę się moim zamówieniem xd Tylko.. hmmm.... jak tu wstawić zdjęcie?!



Moje zakupy :)
  I szybki opis - co, po co i dlaczego:
  • olej z orzechów makadamia - nawilżanie końcówek włosów
  • olejowy macerat z nagietka - do olejowania twarzy, łagodzi podrażnienia i leczy drobne ranki (po 3 zastosowaniach sprawia wrażenie, że działa)
  • olej konopny - ogólnie do twarzy i włosów, ma mieć działanie przeciwtrądzikowe
  • olej z nasion truskawek - zamiast kremów do twarzy, żaden normalny krem nigdy mi nie pasował
  • kwas hialuronowy - do masek do włosów, maseczek do twarzy i nawilżającej mieszanki z olejem z truskawek
  • spirulina - do masek i maseczek (ma naprawdę ładny, butelkowy kolor - marzy mi się taki sweterek xD, ale faktycznie śmierdzi)
  • zielona glinka - do maseczek, działa oczyszczająco i przeciwtrądzikowo. "Glinka zielona znajduje zastosowanie przede wszystkim w pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Posiada silne własności odtłuszczające, matujące, oczyszczające i lekko złuszczające skórę. Działa przeciwzapalne, przyśpiesza gojenie skóry, mineralizuje ją i oczyszcza z toksyn." - ZSK
  • alantoina - próbka, którą dostałam przy zamówieniu(i bardzo dobrze, niedługo napiszę, do czego jej użyłam) "Alantoina jest pochodną mocznika. Działa regenerująco, ułatwia gojenie i odnowę uszkodzonego naskórka. Zmniejsza pieczenie, łagodzi, zaczerwienienie skóry wrażliwej. Ma także działanie nawilżające, wygładza i zmiękcza skórę. Kosmetyki z alantoiną znajdują zastosowanie w pielęgnacji cery wrażliwej, skłonnej do uczuleń, podrażnionej. Poleca się ją także w preparatach przeciw trądzikowych, po opalaniu w zasypkach i pudrach kosmetycznych." - ZSK
  • czerwona glinka - również próbka, nie ma jej na zdjęciu. Ma mieć delikatne działanie odtłuszczające i ściągające pory.
Męczyłam się z dodaniem tego posta trzy, aż trzy dni! Przeglądarka skutecznie blokowała mi załączanie obrazków. Ale udało się. Teraz życzę wszystkim miłego wieczoru :)
Do... poczytania.
Puszysława

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprasza się o przeczytanie tekstu przed zostawieniem komentarza oraz niezawieranie w nim zaproszenia, ani linku do własnego bloga, o ile nie ma po temu wyraźnego powodu {na przykład uwagi w treści posta}.