30 listopada 2012

Oczyszczający peeling do twarzy z zieloną herbatą i glinką

Planuję i planuję napisać o pielęgnacji twarzy w stylu japońskim, ale jakoś zebrać się nie mogę. Postanowiłam jednak podzielić się z Wami przepisem na jeden z moich ulubionych peelingów do twarzy. Kiedyś nie pomyślałabym, że można robić peeling skóry twarzy, a teraz bez domowych zdzieraków nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji - po tygodniu bez nich skóra odmawia współpracy. Uwaga! Posiadaczki delikatnej skóry uprasza się o niestosowanie moich peelingów dla własnego bezpieczeństwa ;)

Składniki


Składniki:

  • 2 łyżki cukru
  • 15 kropel dowolnego oleju (ja dodałam konopnego)
  • 1/2 łyżeczki glinki zielonej
  • odrobina zielonej herbaty - tyle, aby cukier był mokry
  • można dodać nawilżacza np. kwasu hialuronowego

Gotowy peeling

Efekty

Najważniejsza sprawa! Moja skóra jest po nim gładka i dobrze oczyszczona, taka jaka być powinna. Efekt utrzymuje się przez pewien czas, jednak nie jest to jeszcze najlepszy produkt mojego autorstwa - ten czeka na obfotografowanie i podzielenie się z Wami - o ile mi się uda - już w niedzielę! A ten mogę szczerze polecić wszystkim gruboskórnym miłośniczkom naturalnej pielęgnacji ;)

4 komentarze:

  1. Trochę nie apetycznie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzesz, nawet komentarza nie potrafię dodać xD Ale za to jak smakuje ;)

      Usuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję ten przepis u siebie. Bardzo lubię takie domowe przepisy. Naturalne metody są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Uprasza się o przeczytanie tekstu przed zostawieniem komentarza oraz niezawieranie w nim zaproszenia, ani linku do własnego bloga, o ile nie ma po temu wyraźnego powodu {na przykład uwagi w treści posta}.